onsdag 22 november 2017

Beställningsinfo

Det är bråda tider i Amandulas kök och många beställningar trillar in. Här kommer en guide för er som vill göra detsamma:
  1. För er som bor i Karlstad med nära omnejd är det allra enklast att beställa via REKO-ring Karlstad, en finfin "saluhallsgrupp" som man enkelt blir medlem i på Facebook. Man beställer genom att lämna en kommentar om vad man vill ha under Amandulas inlägg på REKOs sida. Sedan hämtar man och betalar man när vi ses på onsdagar utanför Solareturen, Våxnäs, kl 17.
  2. Ni som bor på samma område som Amandula huserar kan beställa via sms eller ringa eller hur man nu vill kontakta mig och så ordnar vi en träff i trapphuset, på förskolan, i garaget eller hos er eller vart vi nu råkar ses! Dock försöker jag värna min fritid och gör helst inga affärer efter kl 16.30 eller på helger.
  3. De som bor utomsocknes får gärna kontakta mig via mail eller telefon och göra sin beställning den vägen. Så skickar jag godsakerna via post (Postnord, Schenker eller den lösning som beroende på mängd och vikt blir mest fördelaktig för kunden).
  4. Vill man inte beställa i förväg utan hellre handlar på plats i en butik så kan man göra det hos någon av återförsäljarna; För närvarande Carli Choklad, Rosteriet, Trä Butik & Design, Musteributiken, Nysäters Cafe eller Presentbutiken Norrstrand.
  5. Ett annat himla trevligt sätt att göra inköp är att besöka någon av de kommande julmarknaderna som Amandula medverkar på; Alsters Julmarknad, Mariebergsskogens Julmarknad, Gustafsviks Julmarknad samt Kristinehamns Matmarknader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar