onsdag 29 maj 2013

Beställningsinformation!

Jag får ibland frågan hur man ska göra om man vill beställa direkt av mig. Det är väldans enkelt; skriv bara ett mail till mig på anna-maria.lindh@amandula.se eller skicka ett personligt meddelande på min företagssida på Facebook. Dessa båda ställen kollar jag av flera gånger varje dag. Det går naturligtvis också att ringa på angivet nummer här bredvid, men då jag är en person som flänger runt och gör tusen saker om dagarna är det inte alldeles säkert att jag kan svara :)  Dessutom är det alltid bra att ha beställningar i skrift så att jag kan snegla på dem vid packningstillfället så att allt blir rätt! Om man inte bor i närheten av mig skickar jag utan problem godsakerna per post (en mindre fraktavgift tillkommer). Hoppas vi hörs av framöver! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar